fredag 23 april 2010

FÖRBANNAD

Jag är så arg!!! En dag innan jag skulle hämta de vanvårdade stackars katterna, hade de skickat ett kort mail där det stod " Jag har bestämt mig för att behålla katterna". Vilka jävla egoister! De hade tydligen ringt själva till "Rädda djurens organisation" och sagt att de inte har råd att ha dem, att de inte var hemma tillräckligt, och att de var sjuka, varken köpa mat el p-piller eller annat viktigt. Men jag antar när de förstod att jag kom nästa dag och hämtade dom ville de inte ge dem till mig, men vad, som om de plötsligt har råd? Jag blir så arg, för det finns inget sett jag själv kan göra, jag äger dem ju inte, inte heller Rädda djuren än eftersom de inte hämtats än. Men jag har haft kontakt med dem och de skulle göra en anmälan i vilket fall. Men tyvärr kunde de va sega på att göra något i praktiken. Men jag hoppas verkligen de får någon hjälp snart, för om ingen griper in kommer de stackarna fortsätta ha ett helvete. Hur tänker ägarna?? De verkade ju bry sig om dem eftersom de kontaktade Rädda djuren men å andra sidan tänker dem ju inte alls hur det kommer gå för dem nu. Jag förstår inte. GAAH! Förbannad är jag! Jag ska fortsätta ha kontakt med Rädda djuren och fortsätta vara jourhem, för det behövs till andra katter. Men man kan ju inte sluta tänka på..hur kommer det gå för dessa?? .......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar