måndag 2 maj 2011

det bästa och det värsta

Ny vecka har börjat. Cindyvecka<3 Efter varje vecka då hon springer mot min famn på dagis blir hon så glad att hon nästan börjar gråta och säger-maaaammaaaah, ja har saknat dig massor! Bättre början på dessa veckor blir svårt att slå. Börjat läsa boken jag ska analysera i skolan. Djurfarmen,djurens gård, har tydligen flera titlar.. Men koncentrationen ville inte så länge. 


Torsdagen som var hade Brygget trubadurkväll. Det va trevligt. Gick hem ganska skapligt. Såg på morgonen efter att jag fått en hel del sms som inte hade någon sammanhang och förståelse överhuvudtaget av en person där jag blev hotad, el inte bara jag, mina vänner också tydligen. Mitt huvud skulle vridas om och allt möjligt.. Det var bara obehagligt så jag skrev tillbaka att jag uppskattar att denne inte kontaktar mig mer eftersom det kändes obehagligt hotfullt. Människor man trodde att man kände kan rätt som det är visa att man var långt därifrån. Jag hoppas bara han respekterar det och lämnar mig ifred. :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar