lördag 5 mars 2011

kaos

Mitt huvud är kaos. antingen fullt med virriga tankar eller helt blankt. jag är chockad och förvirrad. han valde att göra slut. för mig kom det från ingenstans. utan anledning. inget jag får svar på iaf, kanske inte finns någon heller, han kasnke bara ville att det skulle ta slut helt enkelt. men varför inte bara säga det rakt ut. prata med mig. nej, hot att slå sönder mina fönster och dörren till min lägenhet och ringa polisen verkar ju mycket smartare...och vas skulle han då säga? allt är så konstigt, ingenting hänger ihop. aldrig sett den sidan av honom innan. jag blev rädd. men hade min tjejkompis med mig. kvällen började bra, han sa första gången till mig att han älskade mig (när han va full) men allt var toppen, sedan vände det plötsligt, rätt som det var. varken jag och fija fattade inte vart det kom ifrån. blir ledsen över att han inte kunde säga det till mig på ett bättre sett omdet bara var så att han inte ville fortsätta. från jag älskar dig till nästa timma dra åt helvete. 
jag är värd respekt, som han betett sig är barnligt och inte acceptabelt.. hans förlust. totalt. hans. förlust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar