måndag 29 mars 2010

Stupidity

Måndag. Fjärde gången jag missar mitt psykmöte. Den här gången är Cindy dålig. I fredags var jag onykter sen flera månader tillbaka. Om jag ska vara ärlig så känns det nu väldigt onödigt av mig. Jag drack för mycket, var tvungen att avsluta kvällen tidigare än jag velat. Mitt huvud ville men inte min kropp som jag brukar säga. Och om jag inte druckit skulle jag antagligen inte rökt gräs heller. Nu får jag vänta längre tid på mitt ADD-test. Jag blir sjukt trög och dum. Folk som jag träffade fick mig att må dåligt över mig själv. Min självkänsla är inte så hög just nu. Självförtroendet där emot är bättre än vad den har varit på länge. Känner mig stark även om jag är sjuk, men vet att jag kommer klara det.

1 kommentar:

  1. du kommer klara det hjärtat. Det finns inget annat alternativ.

    SvaraRadera