tisdag 23 februari 2010

Done!

Var på tiden att socialbidragspappren blev skickade. Var en hel del man skulle ordna med. Hoppas nu bara att jag inte har missat något så det tar ännu längre tid att få någon som helst inkomst. Var på lernia nyss, nu är det klart att jag ska börja ett sk. "projekt". Om man inte kan vara sjukskriven men inte heller stå inom "arbetsmarknadens förfogande" hamnar man där. Tre eftermiddagar i veckan. Välja en plats i Motala, fota till kollage, el skissa, måla av platsen. Sen blir det utställning. Jag saknar inte Bona ett dugg, men jag saknar Jenny. Blir inte att vi umgås något. Eftersom jag inte festar längre. Hm vet inte hur länge sen det är nu faktiskt. Och jag känner inget begär eller stark vilja att göra det heller.
en tavla jag målade -09 som just nu ligger under min säng och dammar med några andra 1 m tavlor.

1 kommentar: